sobota, 31 stycznia 2015

♥ TAG: 50 przykładowych pytań do mnie ♥

Hej! 

Ostatnio pomyślałam sobie, żeby zrobić jakiś tag... Z tego względu, że bloguje od niedawna to powinnam Wam coś o sobie powiedzieć. Także, zapraszam do lektury!

1. Jak brzmi Twoje drugie imię ?
- Nie mam drugiego imienia. Mam zbyt długie nazwisko oraz mniej spotykane imię i moi rodzice uznali, że będzie dziwnie to wyglądało. 

2. Ile masz wzrostu?
- 176 cm.

3. Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu?
- Telefon oraz pomadka.

4. Pijesz kawę?
-Nie nie piję. Nie przepadam również za herbatą. 

5. Masz jakieś fobie?
-Tak, boje się tramwajów.... 

6. Lubisz pływać?
-Bardzo.

7. Ulubiony sklep z ciuchami?
-Reserved, butik, cropp, hause.

8. Czytasz książki?
-Jeżeli jest jakaś godna mojej uwagi to tak.

9. Co robiłaś o 24:00?
-Włączałam laptopa :P

10. O której idziesz spać?
-Ostatnio o 5:00 zależy...

11. Kiedy masz urodziny?
-30 styczeń.

12. Czy w odległości 3 metrów jest coś różowego?
-Tak, lakiery.

13. Jakich piosenek słuchasz?
-To, co wpadnie mi w ucho. Głównie rock i trance :D

14. Malujesz paznokcie?
- Hahaha, nałogowo <3

15. Twoje największe marzenie?
-Nie mam marzeń.

16. Jakie jest Twoje hobby?
-Robienie zdjęć, make up, paznokcie.

17. Lubisz śpiewać?
-Lubię, ale nie umiem haha :P 

18.  Co lubisz robić?
-Chodzić na zakupy, zwłaszcza po nowe lakiery <3

19. Jesteś leniem?
-Czasami... 

20. Czego się boisz?
-Dobrze nie zapoznanych mężczyzn, pająków i samej siebie.

21. Facebook vs Twitter?
-Facebook.

22. Zjadłabyś cytrynę?
-Jakbym musiała... 

23. Trzy ulubione strony internetowe ?
-Youtube, zszywka i facebook.

24. Ulubiona piosenka? 
-Aktualnie Scott Mallone- What We Are Made Of.

25.  Dużo śpisz?
-Do ośmiu godzin.

26. Ulubiony Youtuber ? 
- Zmalowana to z make up. Banshee, JDąbrowski, Stuu, Kisiel ich tak do pośmiania ;)

27. Ulubiony sportowiec?
-Nie mam.

26. Ulubiony aktor/aktorka? 
-Jamie Dorman, Jennifer Aniston.

27. Jesteś lubiana?
-Teraz jestem, kiedyś nie.

28. Masz Skype?
-Mam do kontaktu z przyjaciółmi. Co więcej, mam nawet GG :D

29. Co lubisz pić?
-Soki, wodę czasami dobre drinki.

30. Ulubiony owoc?
-Banany, gruszki i winogrona.

31. Czego nie lubisz w ludziach?
-Chamstwa, dwulicowości, wścibskości, wywyższania się "co to nie ja". To mnie doprowadza do szału.

32. Zbierasz coś?
-Tak, lakiery i pomadki :D

33. Ilu masz znajomych na Facebook'u?
-Dokładnie 201.

34. Lubisz jak robi Ci się zdjęcia?
-Lubię :)

35. Masz jakąś ksywę?
-Tak, szalona Ruda, Rudzia, Misia, Marca ;p 

36. Masz rodzeństwo?
-Mam siostrę o 13 lat starszą, brata o 12 lat starszego i miałam brata o 8 lat starszego... 

37. Ilu masz przyjaciół?
-Ania, Natalia, Natalia, Miłosz, Łukasz, Sara, Rebeka i to chyba wszyscy. 

38. Masz chłopaka?
-Od niedawna mam :D

39. Różowy vs zielony?
-Zielony! Nie przepadam za różem.

40. Malujesz się?
-Tak maluję lecz nie wstydzę się wyjść bez tapety hehe :D

41. Masz jakieś choroby?
-Brak tkanki chrzęstnej w obu kolanach, wada wzroku i anemia.

42. Co robiłaś wczoraj o tej godzinie?
-Buszowałam po biedronce :P

43. Co teraz robisz?
-Piszę z Damianem i Beatką (pozdro :P ), słucham bebe lily- ty jesteś moim skarbem i piszę dla Was tego posta ;)

44. Ile zajmuje Ci wyszykowanie jak gdzieś wychodzisz?
-Do godziny.

45. Jaki jest ostatni sms wysłany przez Ciebie?
-"Jak tam Twoje zatoki?" haha

46. Ulubiony film?
-Zdecydowanie plan b.

47. Masz zwierzaka?
-Ja nie mam ale tata ma rybki.

48. Chcesz mieć dzieci?
-W przyszłości... Teraz, wystarczą mi moje siostrzeńcy i bratankowie <3

49. Co Cię najbardziej zraniło w życiu?
-Śmierć mojego brata. Wiele więcej... 

50. Co byś o sobie powiedziała?
-Szalona, uczuciowa, pomysłowa. Osoba nie do ogarnięcia ale kocha i jest w stanie wszystko oddać dla drugiej osoby.

No to na tyle. Myślę, że więcej będzie takich tagów. Zapraszam do obserwowania i komentowania. 
(śledźcie mnie na fb, ponieważ szykuje się niespodzianka) :*

Crazy Girl :D

4 komentarze:

  1. podczas czytania postów co chwile miałam jakąś myśl do napisania tu teraz już wszystko zapomniałam :D
    Na pewno miałam pisać że stuu też lubię i jeszcze Ajgora :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o no widzisz haha, przypomniałaś mi o Ajgorze ;p

      Usuń
    2. też oglądasz? :) Właśnie widziałam że w osobach które obserwują ten kanał (czy coś takiego tam jest) pojawiłaś mi sie - tylko nie wiem czy u Ajgora czy Stuu, ale chyba stuu :)

      Usuń
    3. oglądam :3 ojj możliwe :D

      Usuń