czwartek, 9 kwietnia 2015

♥ ulubieńcy MARZEC

Witajcie!

Czas na ulubieńców. Od razu przejdę do rzeczy. :D

♥ pielęgnacja ♥

Odżywka i Szampon "Nectar of Nature".

Będąc w carrefourze natknęłam się na tą firmę. Zaintrygowała mnie nazwa oraz bogate składniki w nich zawarte. Cena odżywki i szamponu to 3.99 zł/ sztukę. Włosy są po nich mięciutkie, nawilżone i gładkie. Opakowanie starcza mi na trzy tygodnie. Jest jeszcze maseczka, którą muszę wypróbować.
 
AVON Emulsja do mycia twarzy z zieloną herbatą.

Ten produkt bardzo przypadł mi do gustu. Nie "ściąga" twarzy po umyciu. Skóra jest dobrze oczyszczona i nawilżona. Jedynie co mi przeszkadza to zapach zielonej herbaty. Cena 6,90 zł jak jest w promocji.

AVON Odżywczy krem do rąk z masłem shea. 

Używam tego produktu głównie na klientach. Ładnie nawilża skórki oraz dłonie. Ma bardzo specyficzny, przyjemny zapach. Cena to ok. 8.90 zl. Ja i moje klientki sobie go chwalimy. 






kolorówka ♥

Golden Rose "velvet matte" nr 07

Kocham, kocham i jeszcze raz kocham tą serię szminek ! Pigmentacja, trwałość i nawilżenie jest cudowne ! Z normalnym funkcjonowaniem ta szminka utrzymywała mi się na ustach 5h! Kosztuje 11 zł...  Posiadam jeszcze 01 ale i tak chcę więcej !
 Lakier Editt Cosmetics

Lakier ten bardzo często gości na moich pazurkach. Urzekł mnie jego kolor i połysk. Widać na zdjęciu jaki jest przeze mnie męczony ;) Cena to ok. 5 zł
Editt Cosmetics " Magic Visage" 

Bardzo lubię te cienie za pigmentacje. Robię nią makijaż dzienny. Jeżeli nałożę bazę trzymają się nawet cały dzień. Cena to ok 5 zł ;)










Inni ulubieńcy ♥

W tym miesiącu męczyłam trzy piosenki. Ciągle miałam je w głowie... 


"Lawson- Roads" Dużo słucham tego zespołu . Chyba dlatego, że jest z UK <3 haha 


" Hurts- Devotion". To mój ulubiony zespół. Uwielbiam większość ich piosenek takich jak "Blind" czy "Stay". Słucham go "na doła". 


" Major Lazer- Get Free" Na punkcie tej piosenki mam obsesję. Czemu? Nie wiem. Słucham i śpiewam ją w kółko. Rodzice mają już dość :D

Nie oglądałam zbyt dużo filmów. " Co się wydarzyło w Las Vegas" obejrzałam go z polecenia mojej przyjaciółki. Nie żałuje i polecam :D


Ogólnie to dużo się u mnie pozmieniało... Wyprowadzam się do Anglii. Wszystko coraz lepiej się układa. Dużo pracuje, dlatego mało czasu mam na bloga. :C Planuje ogarnąć coś większego ale nad tym się jeszcze zastanawiam. Ze zdrowiem już lepiej... Miesiąc ten, miał wiele wzlotów i upadków. Jednak, uważam go za udany. Przepraszam za chaotyczność tego postu. Muszę wejść w rytm. :D 

Pozdrawiam Crazy Girl ♥




6 komentarzy:

  1. Taki anonimek daje komentarz swojemu menszowiii <3 /juz pewnie wiesz o kogo chodzi :3 Moja zdolniacha !:-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aww *.* teraz Naszą milość odkrył świat ! <3 Twoja Twoja <3 :* ^^

      Usuń
  2. Odżywka i szampon mnie kuszą, ale nie mam carrefoura :(

    OdpowiedzUsuń
  3. mi emulsja z avonu nie podpasowala w ogole:(

    OdpowiedzUsuń