wtorek, 18 sierpnia 2015

♥ TAG: Wolałabyś ?

 Witajcie ♥

Postanowiłam, że zrobię małą odmianę a blogu i odpowiem na pytania typu "Wolałabyś" . Wybrałam 15 pytań. Więc, do dzieła ! 

Wolałabyś wyjść z domu z nieułożonymi włosami i w pełnym makijażu czy z ułożonymi włosami ale bez makijażu?
Zdecydowanie wyszłabym bez makijażu niż nie ułożonymi włosami.

Wolałabyś żeby zgolono Ci brwi, czy żeby wypadły Ci rzęsy?
Hmm... Niby można sobie dokleić rzęsy, ale nawet doklejone bez naturalnych rzęs wyglądały by dziwnie, więc wolałabym mieć zgolone brwi i je codziennie dorysowywać. 

Wolałabyś mieć makijaż permanentny polegający na konturze ust ciemniejszym niż szminka czy stałą ondulacje w stylu lat 80?
Zdecydowanie trwała. Przy mojej grubości włosów miałabym niezłe afro. 

Wolałabyś pomarańczową opaleniznę czy dziwnie wyglądającą opaleniznę, w miejscu którego nie można zakryć ? 
Już mam dziwnie wyglądającą opaleniznę, więc wolę drugie. 

Wolałabyś zrezygnować z pędzli,czy mascary ?
Z pędzli.

Wolałabyś nie mieć przez miesiąc komputera czy telefonu?
Nie przeżyłabym dnia bez telefonu. 

Wolałabyś stracić zaufanie do kogoś,czy nigdy nie rozmawiać z tą osobą?
Stracić zaufanie.

Wolałabyś żeby ktoś Cię boleśnie okłamał, czy dał do zrozumienia, że jesteś dziwna?
Dał do zrozumienia, że jestem dziwna. Nienawidzę kłamstwa.

Wolałabyś zabłądzić w dzikiej puszczy czy ciemnym lesie? 
 W ciemnym lesie, ponieważ zrobiłoby się wreszcie jasno. Jakbym miała naładowany telefon to bym sobie pomogła latarką. 

Wolałabyś spotkać na ulicy swojego byłego, czy wroga ?
Wroga.

Wolałabyś nie używać szczotki do włosów, czy do zębów?
Szczotki do włosów. Jednak higiena to podstawa. Istnieją jeszcze grzebienie. 

Wolałabyś zjeść lody o smaku śledzia, czy ciastko o smaku wymiotów?
Lody o smaku śledzia. Nie lubię ryb, ale na pewno są lepsze od tego ciastka.

Wolałabyś zgubić swój portfel czy klucze od mieszkania ?
Klucze, ponieważ przeważnie jest ktoś u mnie w domu. Bez portfela byłoby gorzej.

Wolałabyś spaść z huśtawki, czy z roweru?
Z roweru.

Wolałabyś mieć źle obcięte włosy, czy zły kolor włosów?
Zły kolor włosów.

Więc, to by było na tyle. Dajcie znać w komentarzu czy Wam się podobało. 

Pozdrawiam, Crazy Girl ♥

3 komentarze:

  1. bardzo fajny tag, miło się czytało :) Też wolałabym wyjść bez makijażu - zresztą tak wychodziłam przez ostatnie upalne dni :D Sama myślę nad jakimś tagiem u siebie - chyba zdecyduje się na 50 przypadkowych pytań :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiałam nad tym tagiem :) w upalne dni to tylko rzęsy malowałam.

      Usuń
  2. Ciekawe pytanie, co poniektóre u mnie wymagałyby długiego zastanowienia :0

    OdpowiedzUsuń