czwartek, 18 września 2014

Lakierowe środy: lemax, różowy marmurek

Hej!

Dzisiaj opowiem Wam o moim pierwszym marmurku. Ciekawych zachęcam do zapoznania się z tym postem ;)


Opis lakieru:

Odcień: Nie ma żadnej informacji. Ja go określiłam jako truskawkowy shake.
Krycie: Dwie cienkie warstwy.
Wykończenie: Marmurkowe
Cena: 2.50 zł

Kupiłam go całkiem niedawno, bo nie miałam w swojej kolekcji tej firmy. Wiele dziewczyn się nim zachwyca. Zachwyciłam się również ja :) W moim mieście ta marka jest szeroko dostępna, co rekompensuje mi BRAK drogerii Natura. (Były dwie, ale nam zamknęli). Ja strasznie cierpię z tego powodu, ponieważ najbliższa drogeria jest w Gdańsku. 


Nauczyłam się już skórek nie zalewać :)


A Wam podoba się marmurkowe wykończenie ? 

Pozdrawiam, Marcelina ;)





2 komentarze:

  1. mam marmurek biały i łososiowy taki - sama już nie wiem czy to taki jak Ty masz czy inny bo są chyba 2 odcienie tych różów. Ale i tak wolę biały :D

    OdpowiedzUsuń