sobota, 24 stycznia 2015

♥ Co u mnie? ♥

Hejka !

  Co u mnie ? 

Tak, jak pisałam w poprzednim poście moje życie całkowicie się zmieniło. Na początku, śmiałam stwierdzić, że legło ono w gruzach. Wszystkie moje życiowe cele poszły się gonić. Minęły trzy miesiące ciężkiej pracy. Teraz żałuję, że wgle Tyle czasu poświęciłam karykaturze człowieka. Poznałam niesamowitych ludzi! Uczę się od nowa kochać i być kochana. Dużo celów sobie wyznaczyłam i je pomalutku realizuje. Dostrzegłam też, że najbliższe mi osoby kochają mnie szczerze. Bóg bardzo dużo mi pomógł. Cieszę się, że mogę mu służyć! Idę dalej, nie odwracam się wstecz. Przeszłam metamorfozę. Nowy image, nowa ja. Zdjęcia Jak zwykle na dole :) 

Co z blogiem?
(zmiany i nie tylko)

Nie będzie On tylko o tematyce paznokciowej.
♥ Będę dzieliła się poglądami na dany temat.
♥ Pojawią się sesje zdjęciowe. 
♥ Nie będzie podsumowania miesiąca, lecz każdego tygodnia. (w każdą sobotę)
♥ Będą również pojawiały się makijaże oraz recenzję.

Szykuje współpracę z pewną firmą, szczegóły niebawem!

Podziękowania 

Szczególnie dziękuje mojej kochanej siostrze, która była ze mną od początku ♥
Ani, która pokazała mi, że jestem wartościową osobą.
Szczególne podziękowania należą się również Grzesiowi, Natalii, Miłoszowi, Łukaszowi, Rebece oraz Sarze- bez Was moje życie byłoby nudne. ♥dziękuje♥

Teraz trochę zdjęć 

Tak schudłam

Przefarbowałam się na rudo :P ale...

... chciałam mieć coś wyjątkowego :>
Tutaj Ja z Anią <3


Na dzisiaj już wystarczy. W poniedziałek będzie jakiś mani :) 


Całuski! 
Crazy Nails Girl

Crazy Girl :*











2 komentarze: