czwartek, 13 sierpnia 2015

♥ drugi powrót & Golden Rose Express Dry nr. 37

Hej !

Witajcie po bardzo długiej przerwie. Wiele się działo oraz dzieje w moim życiu, jednak potrzeba blogowania jest tak silna, że nie wytrzymałam. Szykuje wiele nowości, lecz będą one niebawem. Wielkie podziękowania kieruje do Zaczarowanej z bloga Me and My passions . Bardzo Ci dziękuje za motywację! <3 Dziękuje także moim przyjaciołom, którzy mnie wspierają oraz pomagają realizować większy projekt z moim blogiem. 

 Golden Rose Express Dry nr. 37


OPIS LAKIERU

Odcień: nr. 37
Cena: 4 zł (!)
Dostępność: osiedlowe drogerie  
Wykończenie: kremowe
Plusy: Szeroki pędzelek, kolor, czas schnięcia
Minusy: brak

MOJA OPINIA

Ahh.... Golden Rose... Moja miłość do Waszych produktów jest tak wielka, że aż ciężko mi to wyrazić słowami ! No ale do rzeczy... Ta seria lakierów od razu rzuciła mi się w oczy, ponieważ buteleczka tego lakieru jest bardzo podobna do lakierów z firmy loreal. Wygląda Ona bardzo luksusowo i ma w sobie "to coś". Pędzelek oczywiście na plus. Jest w sam raz i powinien sobie poradzić z każdą płytką paznokcia. Kolor oraz wysoki połysk od razu przykuwa uwagę. Osobiście nie przepadam za odcieniami różu, lecz ten mnie tak bardzo nie drażni. Dwie cienkie warstwy idealnie pokryły moje paznokcie emalią. Bardzo szybko schnie. Nie odpryskuje zbyt szybko, co również daje komfort noszenia. Jestem jak najbardziej na tak i na pewno sięgnę po inne kolory serii. 

MOJA OCENA

5/5






 A Ty masz już lakier z nowej serii Golden Rose? Jak wakacje Ci mijają ? 

 ♥ Crazy Girl 

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor a cena powala na kolana . Tańsze ,nie oznacza ze gorsze.
    Ciesze się ze wróciłaś !;-) :-*
    Oby tak dalej !:-*
    Twoj N.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ochotę na jakiś kolor z tej serii, ale miałam wrażenie, że wszystkie są jakieś takie podobne do tych co mam. Jeśli chodzi oczywiście o te, które widziałam na wysepce u mnie ;) I chyba więcej kosztowały u mnie bo 5 zł coś takiego - ale to i tak tanio :) Ciekawa jestem, czy rzeczywiście wysychają w ciągu tych 60 sekund..
    Za różami u siebie też nie przepadam - ale mam swój idealny róż też z gr, ale serii wow i jego bardzo lubię :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z ręką na sercu polecam Ci te lakiery :D jak coś to się pochwal jaki masz <3

      Usuń
  3. Bardzo ładny kolor, podoba mi się chociaż sama mam mało takich w kolekcji. Najczęściej wybieram fioletowe. Ta seria mnie kusi, muszę w końcu się zdecydować na jakiś kolor. Dodaje Cie do obserwowanych i pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo bardzo dziękuje ;D ja najczęściej sięgam po odcienie niebieskiego :) również pozdrawiam :D

      Usuń