czwartek, 20 listopada 2014

Golden Rose Color Expert nr 21

Witajcie Kochani!

Dzisiaj Wam przedstawię lakier dość znanej firmy oraz serii. Mowa o Golden Rose Color Expert. Gdy weszłam do osiedlowej drogerii od razu zafascynowała gama kolorów tej serii. Miałam ogromny problem wybrać sobie jakiś wyjątkowy kolor.


OPIS LAKIERU

Odcień: nr.21
Cena: 5 zł
Dostępność: małe drogerie osiedlowe
Wykończenie: kremowe
Krycie: jedna gruba warstwa
Plusy: przepiękny kolor, szeroki pędzelek, przyjemna aplikacja
Minusy: -----

MOJA OPINIA

Ten kolor bardzo mnie urzekł. Tą firmę dopiero poznaje ale nie zawodzi. Jednym pociągnięciem pędzelka pomalowałam całą płytkę. Wystarczyła mi jedna gruba warstwa do pokrycia całych paznokci.

MOJA OCENA

5/5










A jak Wam się podoba ten kolor? Co powiecie na nowy wygląd bloga?

Pozdrawiam Crazy Nails

6 komentarzy:

  1. Przyjemny kolorek :)
    właśnie jak weszłam zastanawiałam się gdzie jestem bo pamiętałam ten piękny fiolet! :D ale i do tego pewnie się przyzwyczaję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie że się przyzwyczaisz :) Chciałam dodać coś od siebie. Czerń. To jest to. :)

      Usuń
  2. Przepiękny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubie te lakiery choc mam ich niewiele, a ten prezentowany przez Ciebie wyglada niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń