niedziela, 16 listopada 2014

Wibo boom boom mascara

Hej!

Dzisiaj będą aż dwa posty a co tam! Trzeba nadrobić zaległości. 
Na początku listopada wreszcie do Starogardu doszły nowości marki Wibo, więc będzie teraz dość dużo recenzji lakierów z tej oto marki. Na moim blogu również będą pojawiały się recenzje tuszów, podkładów, pomadek, balsamów itd :)

WIBO BOOM BOOM MASCARA

Cena: 11.99
Dostępność: rossmann, szafa Wibo
Szczoteczka: silikonowa, dobrze rozczesuje rzęsy
Czas utrzymywania się: cały dzień
Plusy: nie kruszy się, dobra pigmentacja
Minusy: ----

OCENA TUSZU

5/5

MOJA OPINIA

Będąc na zakupach w rossmannie rzuciło mi się w oczy opakowanie mascary. Neonowa zieleń plus ostry róż świetnie się komponują. Szczoteczka ma dużo gęstych "igiełek" co daje świetne rozczesywanie. Na pewno nie skończy się na jednym opakowaniu. 










A Wy macie ten tusz? Co kupiłyście sobie w promocji 1+1? 

Pozdrawiam Crazy Nails

2 komentarze:

  1. hmm dla mnie wypada tak średnio w sumie w porównaniu z lovely :)
    ja na promocji skusiłam się na 2 lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem nie miałam ;) o moich zakupach będzie niedługo w poście :)

      Usuń