środa, 10 września 2014

Lakierowe środy " Wibo last & shine"

Hej ;)

Dzisiaj naszła chwila na " Lakierowe środy".
Co to takiego?
Wpadłam na pomysł żeby w każdą środę dodawać post z jednym lakierem, który znajduje się w moim zbiorze. Chcę Wam przedstawić całą moją kolekcję lakierów. Więc co tydzień będzie inny lakier + zdobienie oraz kilka słów o tym skarbie. Więc zapraszam :)

WIBO "LAST & SHINE"


Opis lakieru: 

Odcień: nr 5
Cena: 2,99 (po przecenie)
Wykończenie: kremowe z srebrnym shimmerem
Krycie: dwie, grube warstwy

Kupiłam go w zeszłą sobotę na przecenie w rossmannie. Bardzo lubię tego typu lakiery. Uwielbiam łączyć go z chabrowym lub fioletowym. Teraz pokusiło mnie żeby zrobić połączenie ze złotem i wcale nie żałuje. Z lakieru jestem dość zadowolona.

Zdobienie
Nie jest to jakieś najlepsze zdobienie ale chcę dążyć do perfekcji :P 

Mam nadzieje że Wam się podobało ;) Następnym razem postaram się na więcej fotek.


Pozdrawiam :) Marcelina




2 komentarze:

  1. mam z tej serii niebieski i bardzo go lubię - jeden z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czaiłam się długo na niego aż w końcu dorwałam go w rossmannie (też był przeceniony ^^). Jednak, jeszcze go nie testowałam ;)

      Usuń