poniedziałek, 15 września 2014

Wibo " One coat manicure" lakier jednowarstwowy.

Hej!

Dzisiaj Wam przedstawię nowy lakier od Wibo z serii "1 coat manicure".
Mani, zostało wykonane na pazurkach mojej siostry ;)


OPIS LAKIERU:

Odcień: nr 2
Cena: 6,19 zł
Dostępność: rossmann, szafa Wibo
Wykończenie: kremowe
Krycie: dwie cienkie warstwy
Plusy: przyjemnie się go nakłada, piękny kolor, łatwe zmywanie, kusząca cena
Minusy: Szybko odpryskuje

MOJA OPINIA

Gdy zobaczyłam go w drogerii od razu się na niego rzuciłam :) Ma piękny, ostry kolor oraz ładnie wygląda na pazurkach. Nakładając jedną, cienką warstwę były lekkie prześwity. Gdy nałożyłam drugą warstwę była baja ;D Testowała go głównie moja siostra i szybko się jej odprysnął. Przy codziennych pracach domowych, średnio dał sobie radę. 


OCENA LAKIERU


4,5/5





 
ZDOBIENIE

Szkoda, że dwa paznokcie się złamały :(




Mam nadzieje, że Wam się podoba ;) Podoba Wam się takie zdobienie oraz taki odważny kolor?

Pozdrawiam Marcelina ;)


2 komentarze:

  1. U Twojej siostry wygląda bardzo fajnie, ale sama rzadko sięgam po czerwienie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zalezy od humoru :-) na stopach czesto nosze czerwienie

      Usuń