poniedziałek, 8 września 2014

Wibo " WOW granite sand" nr 5 & pierwszy post!

Witajcie! :)

Trochę się denerwuje pisząc tego posta bo wiecie... jest pierwszy ;)
Więc przymknijcie proszę oko na jakieś niedociągnięcia. ♥

Chcę Wam okazać super lakier, który wpadł w moje rączki a jest to:

  WIBO "WOW GRANITE SAND" 


OPIS LAKIERU:

Odcień:  nr 5
Cena: 5.99 pln
Dostępność: rossmann, w szafie wibo 
Pojemność: 8,5 ml
Wykończenie: piaskowe
Krycie: dwie warstwy
Plusy: łatwa dostępność, długi i wąski pędzelek, 
Minusy: 

MOJA OPINIA

Lakier ma bardzo ciekawy kolor, są w nim kropeczki czarne i pomarańczowe. Łatwo się go nakłada na paznokcie. Bardzo wygodna jest zakrętka lakieru oraz pędzelek. Bardzo ładnie kryje (miałam nałożone dwie cienkie warstwy). Ogólnie nie przypadł mi do gustu. Jest to mój pierwszy lakier o takim wykończeniu i bardzo dziwnie mi się go nosi. Może muszę się przyzwyczaić do takiej konsystencji. Nie wiem jeszcze jak się go zmywa dlatego nie dodałam minusów jak coś. 

OCENA

4,5/5





Jutro Wam wstawię zdjęcia lakieru robione w dzień. Wiem, gapa ze mnie ;p 







Miłego wieczoru ;) Wasza Marcelina 

12 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się zdjęcie ze zbliżeniem na zawartość buteleczki, idealnie pokazuje zawarte w lakierze drobinki. Powodzenia w blogowaniu! :)
    Proponuję wyłączyć weryfikację obrazkową przy komentowaniu, bo wiele osób zniechęca do komentowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten lakier podbił serca blogerek ^^ Sama też się na niego zdecydowałam - jedna z lepszych nowości od Wibo ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie ;) Aż zgłupiałam jak zobaczyłam tyle nowych lakierów od Wibo ;)

      Usuń
  3. chcę się skusić na niego, albo jakiś inny kolor może bo chyba są? :)

    Dodaj sobie kochana gadżet obserwatorzy, bo tak to nie mam jak zacząć śledzić Twojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widziałam w rossmannie to są jeszcze cztery różne kolory ;) Już dodane ! :)

      Usuń
    2. jakie? :)
      Wiesz co jeśli jeszcze mogę coś doradzić to lepiej dodać obserwatorów bloggera, zamiast google albo dodatkowo jeszcze, bo konto google nie wszyscy mają, albo mało używają jak ja :D
      a dodasz je tak: układ --> dodaj gadżet-->więcej gadżetów --> obserwatorzy :)

      Usuń
  4. ok ok dzięki wielkie :) wieczorem podeślę Ci maila z tymi lakierami, bo w rosmannie zrobiłam szybko foto ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w blogowaniu, ale ostrzegam - to wciąga! I wszędzie się widzi potencjalne wzorki - patrzysz na kieckę, a widzisz stempel, wąchasz kwiatek, a zastanawiasz się czy masz lakier w takim kolorze... :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Ci bardzo ;) Oj wiem coś o tym hehe ;D

      Usuń